Muszáj voltam egy bejegyzés erejéig átvenni a stafétabotot a kedves kolleginától, ugyanis óriási csalódás ért ma. Nagyon megkívántam az indiai konyha ízeit, és mivel az internetes ételszállító oldalon jó minősítést kapott a Shalimar nevű étterem, gondoltam kipróbálom. Egész nap nem ettem semmit, szóval kopogott a szemem amit folyton csak az ajtóra szegeztem, hátha felbukkan a futár a finomsággal. Körülbelül 45 percen belül itt is volt, egy fehér zacskóval, amiben egy kis adagnak tűnő valami volt. Gondoltam, biztos csak kicsinek TŰNIK... Egy "Murg Makhani" nevezetű csirkés kaját kértem, ami 2100 Ft-ba került, de mivel annyira megörültem a futár lelkesedésének (és nem volt más apróm) hát adtam neki 2500-at.
Mindaddig igazán nem is bántam amíg kibontottam a dobozt. Egy kicsi műanyag kajás dobozba volt pár szem hús amire rá volt töltve egy csipősebb, fűszeres szaft- amit hozzáteszek, lehetetlenség köret nélkül megenni! Persze köret nem volt, amint kiderült később; az ár nem tartalmazza! 2100 Ft-ért pedig az ember elvárná, hogy köret is legyen, pláne hogy anélkül ehetetlen az étel, és sehol nem tüntették fel hogy köretet is kell hozzá külön választani. Arról nem is beszélve, hogy az adag is kicsi volt ennyi pénzért.
Amint megemésztettem (éhgyomorral) a problémát, igyekeztem a párom -otthonról hozott rizséből- helyettesíteni az én köretemet. Amikor ez az ötlet sikertelen volt felkerekedtem, hogy kenyeret vegyek a boltban. Lássuk be: miután ennyi időt és türelmet rászántam erre a kicsiny adag ételre, a magán úton szerzett kenyérrel kiegészítve legalább jól laktam.
Szállítás: 8 pont Futár: 7 pont Csomagolás: 6 pont Étel minősége: 6 pont Ár: 2 pont
A jó hír, hogy az ügyből fontos következtetést sikerült levonnom: Háromszor ettem ma ebből az étteremből: először, utoljára és soha többé! További szép napot mindenkinek, Velcsi :)
Értékelés: 29/50
Utolsó kommentek